söndag, november 21, 2004

Femman v. 47 -04

Femman ställer frågor kring ett eventuellt förestående inflyttande hos mig.

1. Vad är det första jag troligen skulle irritera mig på hos dig?
Ingenting, skulle jag tro :) Kanske min totala brist på ork att städa mer än nödvändigt. Det tog mig två dagar att putsa mina köksfönster för några veckor sedan. Nu återstår vardagsrumsfönstren - till mitt försvar bör tilläggas att de är över två meter höga.

2. Vilken av dina ovanor/egenheter skulle jag först börja tycka är lite gullig?
Kanske min totala hjälplöshet då min kroppstemperatur överstiger 38 °C. Fast det är väl symptomatiskt för alla oss män - ni ska bara veta hur det känns att vara förkyld...

3. Vad skulle jag få lyssna på till frukost?
Antingen Radio Stockholm eller SVT Morgon. Jag är tyst som döden...

4. Vad skulle jag aldrig hitta i ditt kylskåp?
Kroppkakor. Dessvärre hittas det sällan färska grönsaker heller, men det har mest med priset att göra.

5. Du är i ena rummet, jag är i rummet vägg i vägg, pruttar du?
Det återstår väl att se, antar jag ;)