måndag, november 15, 2004

Namnbyten är hett

Nu när Chadie och Steffanie har ändrat namn på sina bloggar, så tänkte jag det kunde vara dags att experimentera lite jag också. Hoppas inte den lilla läseskara jag har blir helt förvirrad, ni är ju trots allt omkring 30 stycken som läser den på dagligen. Det kanske är bloggforum imorgon (lite senare idag) som är startpunkten på nåt nytt i svenska bloggosfären - själv har jag inte möjlighet att närvara.

"Är isen hal? Sanda!" får bli en lite roligare titel på bloggen även om den trots allt i folkmun kommer kallas Strangnet.blogg. Jag ska suga lite på karamellen och se om namnet håller över morgondagen, vem vet.
Namnet är inte helt gripet ur luften, det jag skriver om har jag ofta en åsikt om (sic!) och kommer ofta med nån sorts analys (hur trivial den än må vara). Sanda är väl lösningen på om isen är hal...?